dinsdag 4 september 2012

Lifestyle - Mijn Beautykamer


Ik zou vandaag eigenlijk nog een artikel maken over de swatches van de geshopte spullen bij de Action, maar het leek me voor nu leuker om mijn 'Beautykamer' (je leest het goed!) te showen!



Een rekje voor mijn jasjes, blousjes etc. Op het rekje staat mijn nieuwste aankoop: sneakers met hakken. Morgen ook hier een artikel over.


Hier ben ik het meest blij mee! Eigenlijk is de witte kast een boekenkast en de zwarte een tv kast (beide ikea). Met een beetje creativiteit kun je er alles mee! Ik heb er schoenen/sieraden/tassen kasten van gemaakt.


Het enige nadeel is, zoals je misschien al ziet, zijn de kasten nagenoeg al vol! Ik moet voor de toekomst gaan bedenken waar ik de rest moet laten. Enige suggesties?


Gezelliger kon ik het niet maken! Als ik het zo zie dan heb ik meer sieraden dan ik had gedacht haha!


Mijn secretaire (Ikea) tevens ook mijn werkplek. 


Hier kan ik me nu elke dag goed opmaken. Alle spullen zijn bij de hand, en ik heb het geluk dat hier overdag de zon op staat voor het licht.


Mijn kleine stash. Hiervoor ben ik nog op zoek naar een oplossing. Ik wil graag dat ik alles goed kan sorteren (dus lipgloss en lipstick apart en niet samen).

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!

Romy

Geen opmerkingen: