dinsdag 4 september 2012

Geshopt - 01/09/12


Zoals jullie misschien al gelezen hebben, is mijn haar nu bruin! Wow, wat een verschil met blond. Om geld te besparen heb ik de haarkleuring van de Action geprobeerd. Hij werkt fantastisch! Wel is aan te raden om binnen een week je haar twee keer te kleuren (als je van blond naar bruin gaat), want de kleuring pakt hem net niet helemaal. Zo is mijn haar aan de onderkant nog iets lichter dan de bovenkant. 



Dit zit er in de verpakking van de haarkleuring. Het opzetstuk waar de verf verdeeld eruit komt is ideaal! De crèmespoeling is zelfs genoeg voor 3 keer.


Over deze foudation ben ik echt te spreken! Hij dekt goed, maar niet als een plamuur-laag, hij ruimt normaal (niet overweldigend, niet stinkend), hij is makkelijk aan te brengen en op de huid is hij heel zacht. Ik ga hier zeker wat van inslaan!


Ik vond het wel grappig om deze semi-permanente lipglossjes te proberen. Ik heb al een setje van Maxfactor, wat mij goed beviel (Blijft lang zitten, tenzij je iets vettigs eet). De kwaliteit is niet super, maar hij kan zeker wel een paar uur erop blijven zitten!


Cracknails leken me eerst helemaal niks. Tot ik dit setje zag liggen bij de Action. Waarom niet eens een keer uitproberen? Ik ben verkocht! De kwaliteit vind ik tot nu toe nog goed (ik heb nog geen andere merken geprobeerd). De lakjes drogen snel, zijn in veel kleuren verkrijgbaar en je hebt meteen alles in één. Ik ga hier meer van halen.


Voor iemand die lenzen draagt (lees: vaak brandende ogen) was ik nogal huiverig naar goedkope mascara's. Ik gebruik hem nu al 3 dagen en ik heb nog nergens last van! Het heeft een erg fijn borsteltje en de mascara word goed verdeeld. Dus nooit meer te veel mascara aan je borsteltje!

Haarkleuring Schwarzkopf (licht goudbruin)- €5.99
Max Foundation (light beige) - 1.69
Max glossy lipstick (deep red and blush) - 1.99
Max nagellak - 1.44
Max mascara (volume) - 0.99

De swatches komen eind van de dag!

Romy


Geen opmerkingen: