woensdag 5 september 2012

FOTD






Vandaag een stukje over mijn FOTD (Face Of The Day) en de swatches van de spullen die ik op 01-09-12 gekocht heb bij de action. 




Zoals je kunt zien niet een zeer opvallende ooglook. Zelf vind ik voor overdag een 'naturel' look het mooist, met wat meer opvallende lippen.


Wat ik heb gebruikt voor deze look:
Max foundation (artikel geshopt 01-09-12), Light Beige
Hema Blush, 02
Rimmel oogschaduw, 002 Smokey Brun
Hema cream eyeshader, 20
Essence wenkbrouwpotlood, 04 Blonde
Catrice lip gloss, 040 Strike A Pose
Manhattan cover stick, 2 Sable
Max mascara (artikel geshopt 01-09-12), Volume Zwart




Dit zijn de lakjes van de Action. Ik vind de blauwe lak erg mooi! Hij dekt in 3 keer en droogt snel. De crackle coat (de witte) droogt voor mijn gevoel iets te snel waardoor je de lak snel moet aanbrengen. Verder had ik nog gehoopt dat deze iets mooier zou opdrogen, dus meer zou 'breken'. De top coat vind ik super! hij droogt snel, niet plakkerig en houdt de lak lang goed op je nagels.




Sorry voor de wazige foto's! Ik ben nog een beetje aan het klungelen met fotograferen van dichtbij. Dit zijn de semi-permanente lipglossen van de Action. Zelf ben ik helemaal weg van de rose (Blush). De rode (Deep Red) vind ik wat minder, omdat je hem eigenlijk twee keer moet aanbrengen voor hij goed dekt. Zorg wel dat je lippen ervoor goed gehydrateerd en schoon zijn, anders heb je kans dat de lipgloss er snel af gaat.

Romy

Geen opmerkingen: