vrijdag 7 september 2012

Nails - Essence


Laatst heb ik een nagellak gekocht uit de nieuwe lijn van Essence. Lees mee naar wat ik van deze nagellak vind.



























Het eerste wat mij aansprak was de kleur: okergeel. Een warme, maar opvallende kleur, straks ideaal voor bij de nieuwe collectie herfstoutfits! Maar wat vind ik nu van de nagellak zelf? Op de foto heb ik drie lagen op, maar hij denkt nog niet helemaal goed. Gisteren had ik al twee lagen aangebracht en vanochtend had ik al chips (stukjes eraf). Na een halve dag vind ik dit al heel snel gaan! Maar voor de prijs had ik niet anders verwacht (ik geloof €1.69 per potje). Ik ga dan liever voor kwaliteit! Verder vind ik het platte kwastje erg fijn werken, na twee keer smeren is mijn nagel al bedekt. Conclusie: een mooi kleurtje, maar ik had gehoopt dat hij wat langer en beter zou blijven zitten.

Romy

Geen opmerkingen: