woensdag 5 september 2012

Geshopt - 04/09/12


Gisteren was alweer mijn laatste 'verwendagje'! Ik heb nog wat spulletjes bij elkaar geraapt die ik nog graag wou hebben. Bij elkaar heb ik maar €10.34 uitgegeven voor 11 stuks. goedkoper kan niet! En ik ben zelfs over de kwaliteit tevreden!




Andrélon mousse care en repair - 1.99
Badpuff - 0.46
Haarborstel - 0.95


Gezichtsmasker dode zee - €0.82
Gezichtsmasker warm - €0.82






Oorringen - €0.59
3 paar knopjes - €0.79
Blush (rosewood) - €0.99

Wat een lieve oorbellen! Ik was verkocht toen ik ze zag liggen. De blush lijkt me erg mooi, maar ik ben benieuwd hoe hij op mijn gezicht staat. Het is geen poeder maar ook geen cream blush, maar meer ertussenin.







 foundation (light beige) - €1.69
Nagellak (coral red) - €0.49
Oogschaduw (sunflower) - €0.75

De foundation heb ik eerder ook al gekocht Zie eerdere shoplog. Over de nagellak ben ik erg te spreken! Na 2 wat dikkere lagen is hij al dekkend en hij droogt snel. Binnenkort meer lakjes zoeken dus! Bij de oogschaduw het zelfde geval als bij de blush. Tot nu toe vind ik het pigment en de kleuren heel mooi,   maar als ik het ga aanbrengen moet nog blijken of hij mooi zit.

Romy

Geen opmerkingen: