donderdag 23 augustus 2012

Lifestyle - Mijn dagelijks gebruik: Douche, Bad en Verzorging


Deze showercream is echt de beste die ik ooit gehad heb! Hij ruikt super (naar  bloemen en kokos), schuimt goed en is ook nog super goedkoop.

Showercream - Lidl
Body scrub - Action
Badkorrels - Action


Deze crèmespoeling van de Lidl wou ik een keer uitproberen. Ik ben verkocht! Wat een goede is dit. Bijna tot helemaal te vergelijken met de duurdere zoals Andrélon.

Shampoo - Kruidvat
Crèmespoeling - Lidl
Haarmasker - Action


Deze gezichtsgel is echt een aanrader als je een droge maar ook een vette huid hebt. Het maakt je gezicht schoon en tegelijkertijd door de kleine 'balletjes' die erin zitten komt er een soort vochtinbrengende crème vrij. Ik heb geen last van een droge huid of puistjes van deze gel.

Gezichtsgel - Kruidvat
Gezichtsscrub - Hema


Scheergel - Action
Scheermes - Action


De Nivea crème is speciaal voor de droge huid. Hij ruikt lekker en doet zijn werk! Als mijn benen en ellebogen wat extra verzorging nodig hebben gebruik ik die van Dove. Deze is wat vettiger en trekt moeilijk in. Handig om voor het slapen gaan op te doen! Verder gebruik ik de Aqua gezichtscrème van Nivea voor als ik een droog gezicht heb. Deze crème is een aanvulling op de gezichtsgel die je eerder zag. De Control Shine crème voor de warme dagen of  wanneer mijn huid vettiger aanvoeld.

Bodylotion Nivea - Action
Deodorant - Lidl
Bodylotion Dove - Kruidvat
Gezichtscrème Nivea - (Beiden) Kruidvat

Romy

Geen opmerkingen: