donderdag 23 augustus 2012

Geshopt - 22/08/12


Ik vond het weer eens tijd worden voor een leuk, maar goedkoop verwennerijtje! En waar kan je dat beter halen dan bij de Action?


Misschien niet zo goed als de enige echte Tweezerman, maar is het proberen waard!


Deze body scrub heb ik al een keer geprobeerd. En wauw ik ben verliefd! Bij deze scrub hoef je zeker niet hard te scrubben wil je een zacht huidje krijgen. En hij ruikt ook nog eens super lekker! Je hoeft zeker niet bang te zijn dat je een droge huid krijgt van het zeezout wat erin zit. Na het douchen lijkt het alsof er een heerlijk zacht laagje over de huid heen ligt. En de volgende dag voelt mijn huid nog steeds zacht aan. Pas alleen op met pas geschoren delen en wondjes: dit brandt! 


Deze zeer goedkope nepnagels heb ik al eens eerder gebruikt. En voor €0.54 ben ik wel te spreken! Natuurlijk zijn het geen professionele nagels, maar als je er normaal mee omgaat gaan ze zeker wel een weekje mee. Binnenkort een revieuw!


Gisteren heb ik mijn haren geverfd - wat overigens niet goed is uitgevallen - en heb erna deze heerlijke haarmasker gebruikt. Het is geen zware masker, wat voor mij met lange haren ideaal is. Vaak verzwaren haarmaskers mijn haar, maar deze houd het luchtig. Je haar wordt er niet vet van maar eerder zacht en glanzend. De geur had overigens wel wat meer gemogen! Bij deze geen heerlijke geur erna.


Deze vijlen zijn bedoeld om je nagels zonder nagellak, crempjes, etc er mooi uit te laten zien. Eerst maak je ze korter (1. Grof) dan haal je kartels weg (2. Medium) dan vijl je je nagels mooi rond (3. Fijn) en tot slot maak je je nagels mooi glanzend (4. Polijsten). ik heb eerder al een vijl gehad die hier erg op leek. Die kwam van de Essence en had zes stappen. Hier was ik er te spreken over! Ideaal als je even niks te doen hebt. Ik ben benieuwd naar deze!


Naar deze badkorreltjes ben ik erg benieuwd! Ik heb nog nooit eerder iets voor in het bad gehad (niks speciaals in ieder geval), dus ik heb mijn verwachtingen hoog. Het leuke is dat de geur van deze korrels overeenkomt met de body scrub! Ik heb expres dezelfde lijn gekozen (ze hebben er geloof ik 4). Dit is meteen super handig: Eerst lekker badderen zodat mijn huid zacht word om vervolgens alle dode huidcellen makkelijk te verwijderen. 

Max beauty pincet - 0.69
Zen body scrub - 1.44
Max kunstnagels - 0.54
Pantene 2 minuten haarmasker - 1.69
Max nagelvijl 4 stappen - 0.49
Zen bath potpourri - 1.29

Totaal €6.14

Heerlijk voor een dagje alleen!

Romy

Geen opmerkingen: