donderdag 23 augustus 2012

Nails - French Manicure


Iedereen heeft een eigen idee van french manicure. Zelf houd ik van zo natuurlijk mogelijk èn het moet niet te veel tijd kosten. Maar wat voor mij het belangrijkste is: het liefst budget proof!




Nagelriem verzachter (Catrice) voor zachte vingers! De pink coat voor eroverheen, ik vind persoonlijk deze kleur het meest natuurlijk. De white coat met speciale brush. Ik vind deze brushes nooit zo fijn werken. Er zit al gauw te veel op en op de een of andere manier gaat de lak al snel 'plakken', omdat het aanbrengen zo lang duurt. 

Goedkope tips van Essence! Waarom duur doen als goedkoop kan? Ik geloof dat je voor nog geen 2 euro 30 stuks hebt, waarmee je 3 keer al je nagels kan lakken! Ze blijven goed plakken (soms iets te goed, plakrestjes!!) en de vorm van de tips is mooi.

Ah mijn lievelings-handcrème! Trekt snel in, niet vettig en plakt niet! En is ook nog eens goed voor je nagels

Dit is mijn versie van french manicure nagels. Mijn nagels zijn op het moment niet lang, dus de witte gedeeltes ook niet. Ik zou heel graag de prijzen willen geven van alle produchten, maar daarvoor heb ik ze al te lang in mijn kastje staan. Ik kan jullie wel garanderen dat je bijna niet goedkoper kan krijgen!

Nagellakremover - Action
Vaseline handcrème - Kruidvat, Etos, DA, etc.
Nagelriemolie (Catrice) - Kruidvat
Roze nagellak - Hema
Witte tip nagellak - Hema
Tips (Essence) - Kruidvat

Romy

Geen opmerkingen: